fredag, april 18, 2008

Takk til Expert og Miele.

Vår Miele vaskemaskin gikk i stykker nylig. Elektronikken sviktet noen måneder etter at 5-årsgarantien hadde løpt ut. Reparasjonen ville komme på omtrent 4000 kr, og det får man faktisk kjøpt en ny maskin for.
Expertbutikken på Rolvsøy var første sted vi stoppet for å sjekke priser. Da ekspeditøren fikk høre historien vår, oppfordret han oss til å kontakte Miele i stedet. Han var nesten sikker på at de ville strekke seg med hensyn til garantien.
Sonja kontaktet dem, og ny elektronikk skal vi få.
Honnør gis herved til begge firmaer. Ekspeditøren avsto fra et salg, og bidro dermed absolutt til å øke sitt firmas troverdighet. Miele Norge bekrefter sin kvalitet med å være imøtekommende ut over det de har forpliktet seg på.

1 kommentar:

Ole sa...

En hyggelig hverdagshistorie