onsdag, desember 06, 2006

Rema og Rema

Jeg handler ofte på Rema på Sellebakk. Det er den nærmeste butikken, varene er som de skal være og betjeningen er selvfølgelig høflig, grei og hjelpsom.
I kveld trengte jeg bare å handle en pose kaffe og litt appelsiner. Jeg hadde min vei forbi Rema ved brohodet og tok derfor en tur innom denne butikken. Den første appelsinen jeg så, var grønn av mugg og i ferd med å gå i oppløsning. Det var lett å se på to andre at halvparten av dem var helt bløte. Mange var så tvilsomme at jeg måtte lete mellom dem for å finne noen jeg torde å kjøpe. ILLE!
Da jeg sa fra i kassa, ble jeg verdiget verken et blikk eller et svar.
Jeg fristes ikke til å besøke den butikken flere ganger.

1 kommentar:

My Corner sa...

Du har ikke forstått poenget. Det er fordi du ikke handler der at appelsinene mugner. Kjøp mer og anbefal butikken til fler, så blir varene be´r og be´r (bedre altså).